Voting

fredag 18 december 2009

Fortsatt snöigt

Hej.
Igår tillbringades hela dagen med kära mor. Vi uträttade div ärenden, sen skulle hon till implantatkliniken på eftermiddagen. Hon håller på att göra sig vacker i munnen....;) Träffade en underbar tandläkare (privat) och har nu starka funderingar på att låta honom ta sig an mina gaddar istället, är inte riktigt nöjd med den tandläkaren jag har nu faktiskt....

På stan köpte jag en massa smink från FACE:

En Primer som grundar för foundation.

En foundation i PERFEKT nyans till mig, dessutom är den för FET hy!!!

En "neutralizer" för att dämpa roscacean jag olyckligtvis dras med.

Samt ett URSNYGGT orangerött läpsstift som roligt nog kallades "Ullas röda"

Riktigt läcker make up.

Nu ska jag in i duschen, efter det göra mig iordning för att tillbringa kvällen på en trevlig restaurang i Linköping med släktingar.

Vi hörs,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar