Voting

onsdag 2 december 2009

Vilken härlig dag.

Gick upp tidigt idag, tvungen att hjälpa till med doggsen. Maken tog dem på långis och jag tog sonen o såg till att sjusovar´n kom till skolan.

Fick reda på att dottern tagit min bil till skolan, hon kom inte in i sin, låset var fruset!! Jaha, då satt man här....;)

Efter det surfade jag lite, kollade mejl. Pärlade lite. Solen började skina och det var rimfrost. ÄLSKAR rimfrost, såååå himla vackert!! Gick en promenix med vovvarna vid lunch.

Sen åkte jag en sväng till Vadstena, hade sett ett ASLÄCKERT set med kort "kavaj" och tajta brallor i skinnimitation jag ville ha till lördagens paket fest med tillhörande utgång med brudarna.
Här är jackan jag köpte mig, hittade ingen bild på brallsen. Läckert va?

På kvällen var dottern och jag hos en väninna och visade lite smycken, tog en fika och pratade lite, skoj!

När vi kom hem åkte gubben i en sådan här:

Alfa 159 sportwagon. Det visade sig att han köpt den. BRA tycker jag eftersom han säljer dessa bilar, rimmar liiiiiite illa att då sitta o skava i en volvo!

Har oxå efterforskat ang min s.k "ep-diagnos". ALLA undersökningar jag någonsin gjort på skallen är UTAN ANMÄRKNING!!! HUR F-N kan man då sätta en diagnos????????? BLIR SÅ FÖRBANNAT LEDSEN! Fortsättning följer...

Summan av kardemumman. -8 grader kallt, veden sprakar för fullt i brasan, gjort en massa skoj = en BRA dag!

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar