Voting

söndag 16 januari 2011

Ännu en helg

Nu har snart även denna helg gått. Det har både snöat massor men idag regnade det och töade, sååå otäckt halt det blir!! jag har gått långisar med låne vovvsen vi har och njutit av det. ALLTID mycket roligare att gå ut och gå när man har djur med sig!! En del pärlande har helgen bjudit på också. I Lördags hälsade jag på hos en väninna som gjort en rätt stor operation, allt har gått bra (pust) och hon är hemma igen!!! HÄRLIGT!

Jag har passat på att pärlat lite oxå och detta är lite av det jag gjort. RYKANDE FÄRSKA OCH HETA!!

Korta halsband med snäckskal, finns i en mängd olika färger, 145 kr/st

Korta halsband med snäckskal, finns i en mängd olika färger. Hamrat hjärthänge mitt fram. Låses i den stora ringen mitt fram. 165 kr/st.

Långt halsband med stoooora vita sötvattenspärlor som är lite twistade. Silverfärgad rund kula och under den ett oregelbundet härligt hjärthänge. 250 kr.

Här nedan olika färgmodeller på stretcharmband. Dubbelradiga med vita stora sötisar blandat med pärlor med lyster i olika färger. Det första är guldbruntonat. Nedan olivgrönt och sist mullvadsfärgat. 125 kr/st

Önskar er alla en underbart fin vecka!


2 kommentarer:

  1. Det sista armbandet som har skriften Glädje, Lycka, Harmoni var väldigt fint!.
    Lustigt lika det jag hade skrivet på min blogg tidigare:
    Kärlek, Lycka, Harmoni. Nu finns orden skrivna inne "Om mig".

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack Helena. Visst är det fint, jag gillar de där texterna själv...;)
    Kram kram

    SvaraRadera