Voting

onsdag 5 januari 2011

INSOMNIA!!!

Jahaja....bara att ta tjuren vid hornen, visste väl att det MÅSTE komma någon smolk i bägaren....
Såhär är det: jag har valt att trappa ut en medicin jag käkat en tid och då jag vet att det finns människor som har haft problem med att sätta ut den här medicinen valde jag att göra det sååååååå sakta så det inte skulle uppstå några problem. Allt har gått obehindrat tills den allra sista tabletten var ur kroppen....då....PANG fick jag sömnproblem. Har aldrig tidigare haft problem med sömnen när jag arbetar regelbundna tider men nu så är det LÖGN i helskotta att somna. Jag är så trött så trött så ögonen rinner vid varje gäspning och benen knappast bär mig men somna....ICKE!!!
Det är bara att vänta ut fanskapet och göra så gott det går men obehagligt är det. Inatt (imorse) somnade jag 06,10, ialla fall var det sista ggn jag tittade på klockan då. Sov till 08 sedan gick det inte mer.

Kul va??? Eller NOT!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar