Voting

måndag 31 januari 2011

snart är det vår??

Hoppas verkligen våren är i antågande men tycker mig se en viss skillnad varje morgon då man ska till jobbet, liiiite ljusare är det allt, eller vad tycker ni?

Igår åkte syrran o jag till mammsen, vi åkte vidare till ikanohuset i linköping, där vi myste bort eftermiddagen....REA 70% är aldrig fel!!!
Vi håller ju på att renovera lite i vårt hus. Denna gång har tvättstugan/hallen fått sig en uppfräschning.
Det ena av 2 fönster i hallen/tvättstugan.


En bild från hallen. Panelen har målats vit, spegeln är ny likaså hallmattor och hyllor/korgar. Nu ska bara hyllan bort och ersättas under spegeln. Har dock inte hittat ngt jag vill ha ännu...fortsättning följer!!
Detta porslin har jag förälskat mig i och eftersom våra tallrikar är väldigt kantstötta så har jag beställt hem dessa samt assietter. Läckra va?
När jag ändå sprang runt med kameran i högsta hugg fick det lilla köksfönstret också vara med....;))

Önskar er alla en kanonfin vecka!

2 kommentarer:

  1. Vad fint du fått i hallen med vita detaljer!
    Porslinet är jätte snyggt, lite "kungliga";)

    Ha en fin kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Visst är porslinet läckert. Längtar till det kommer!!
    Vitt är alltid fräscht faktiskt.

    Kram kram

    SvaraRadera