Voting

måndag 24 januari 2011

Monday repeat

Idag har vi lämnat ifrån oss lånevovvsingen och jag sörjer djupt.....har varit sååå härligt att få haft honom här, gått promenixer, gosat, etc. Jag går promenader ändå men det är inte alls på långa vägar lika kul!!!


Hört från dottern via blogg, de har lagt in lite bilder bla på sky tower, nya zeeland och på en strand där de tydligen åt sin lunch. Ser fin-fint ut om jag får säga det själv....jag menar hallå....gå klädd i linne och shorts känns ju milsvidd från svedala om jag kikar ut NU....jösses...;)

Sen har jag blivit kär...IGEN!!!!
Kolla själva....skapelsen kommer från repeat....
HUR Mycket anette är inte det här??? Om jag köpt? Behöver jag nog inte ens svara på...;)) LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV!!!



2 kommentarer:

  1. Hur snygg var den outfiten?!
    Är det sammet i färgen mullvad/gammelrosa?
    Kanonsnygg iaf, jag vill också ha!!

    Ser trevligt ut med lite skön sol för dottern;)

    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Oj, det försvann visst det jag svarat..märkligt.
    Det är inte sammet, det är trikåaktigt, ngt stickat. Färgen är blandning mellan gammelrosa/ljung och heter dusky rose, Finns i mellangrått och ngn dämpad grön/blå ton oxå. Jättefin är den på!

    Ja, dottern har det nog toppen på alla sätt o vis!!! HÄRLIGT.
    tack för dina härliga kommentarer
    kram

    SvaraRadera