Voting

måndag 17 januari 2011

Min lilla stora...

Nu är det inte långt kvar......inte alls långt kvar.....dagen D då vår LILLA STORA tjejja ska ut i världen och se sig omkring. Närmare bestämt är det så att 3 tjejer ska på back-packing tripp till Australien och Nya Zeeland.

Fatta vilken LYCKA. Vilken grej alltså.....det är med blandad förtjusning man ser fram emot hennes resa. Det finns så många "tänk om".....hualigen!!! Samtidigt är det bara att GRATULERA. Det är ju sånt här man själv önskat att man gjort innan alla "måsten" pressar på.
Hanna ca 2 år i sydd klänning från gammel-gammel farmor.
Hanna ca 1,5 år i sittvagnen.
LILLA STORA Hanna......
Njut av er resa men glöm oss inte.....PUSS




3 kommentarer:

  1. Först vill jag tacka för den goa kommentar jag fick av dig! Såg att du har blivit en följare också, kul!

    Du det är lätt med Photoscape! Ladda ner från Downloads.com och sen ändra foton i Photo. En massa ramar och storlekar att välja mellan.

    Lycka till vill jag göra till din dotter! Jag var där 1990 (bodde utanför Brisbane) och reste helt själv, hur kunde jag?
    Vilken upplevelse, det är ett underbart land med trevligt folk!!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter! Hoppas att de får en fantastisk resa!

    SvaraRadera
  3. Får väl lov att testa photoscape ngn dag!!
    Låter intressant med resan till australien, jag är bara liiiiite för rädd för ormar så jag skulle nog aldrig känna mig riktigt bekväm är jag rädd...;)
    MEN, jag tror att de kommer att få det alldles underbart!!!

    SvaraRadera