Voting

fredag 7 januari 2011

Studera.nu

Jahapp, då har man avklarat VÅRterminens första arbetsdag. Det är ALLTID sån röra för att få ordning och reda på allting så man undrar alltid över hur man överhuvudtaget ska hinna att undervisa??? Helt SJUKT mycket innan allt lägger sig, då plötsligt är det slutet av terminen.....;)
VÅRterminen ja.....vaddå VÅR????? När det ser ut såhär ute:

Idag har jag köpt mig en systemkamera, tänkte jag skulle lära mig lite om den i helgen.
En sådan blidde det....med extra objektiv till för att kunna ta lite mer närbilder.

För övrigt har kvällen bjudit på 3-rätters. Gubben stod för förrätt, dottern för huvudrätt och jag för efterrätt.
Efter det sågs säsongens första Lets Dance. En HELT ok fredagskväll.

Nu blir det tuffa tider för sonen som börjar skolan på måndag. INGET mer nattsuddandes, helgen går åt till omställning eftersom man både nu och då hittar honom såhär:
Kram på er godingar,

2 kommentarer:

  1. vad gulligt med den lilla noshörningen som sticker fram... :)

    SvaraRadera
  2. ha ha ha....ja, trots att han är 13 år, ligger på en madrass efter en LAN-natt (han HAR faktiskt eget rum med säng:::) så ska den där noshörningen med. Den har han haft sedan han var liten. Rätt gulligt....;)

    SvaraRadera