Voting

söndag 23 januari 2011

GRATTIS och sista natten med gänget

Idag firades R, syrrans mellersta grabb, som blir 19 år. Syrran hade gjort kalkon, god sås, ugnspotatis, gele etc. Efter det fick vi pärontårta och kaffe. Jag tycker det är kul att skoja till det lite så jag hade pillat lite med ett foto på honom och ändrat lite..;)
Jösses, vad man kan göra med hjälp av datorn!!! Kul var det ialla fall. Han som är såååå söt irl. Blond med bruna ögon så mörka att man inte ser pupillen. Söta smilegropar på varje sida.

Suck, pust och stön. IMORGON ska vi lämna ifrån oss låne-vovvsingen igen....usch, jag tycker om att gå promenader och jag tycker om att vara nära djur. TYVÄRR vägrar maken att skaffa hund annars hade jag gjort det direkt. Vi har ju haft hund förut.
Här är vi, Diezel och jag ute på en av våra kvällspromenixar!!! Har NJUTIT!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig söndag!
    Du kan ju få till fina kort, använder du Photoscape också? Det är olika ramar jag använt i de kort jag skapat, kul!

    Ha en fin kväll!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Nej, har aldrig provat photoscape, jag använder picnic, enkelt o bra!
    Ha det fint du oxå vännen
    kram anette

    SvaraRadera