Voting

måndag 10 januari 2011

Hannas Lina

Av dottern i julklapp fick maken och jag en veckas "Linas matkasse". PLUS att dottern står för tillagningen av krubbet. KAN MAN FÅ BÄTTRE JULKLAPP??? JAG kan nog inte det. Jag som verkligen HATAR att laga mat!!!
NU har kassen kommit och massor av varor packats upp. Menyn låter gudomlig i mina öron och det ska verkligen bli superspännande!!!!

För övrigt är jobbandet i full gång. Allmänt kaos råder innan allt kommit igång!!!! Likadant verkar det vara varje gång!!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till julklappen Anette! Va kul! Välkommen till vår Facebooksida för att prata med andra nyblivna kunder! (facebook.com/linasmatkasse). /Mattias på Linas Matkasse

    SvaraRadera
  2. Perfekt julklapp, ni kommar att bli så nöjda! Vi började få hem Linas...i höstas.

    Jag vill samtidigt säga att jag tycker din blogg är jätte fin, så jag har lagt till den till min blogglista. Hoppas det är ok?
    Var även inne på din hemsida och vilka smycken du gör, många jag fastnade för där!!

    Hoppas vi ses!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mattias: Visst är det kul, har inte kunnat fått ngt bättre!!

    Helena: Tusen tack för fina och värmande ord. Klart du får lägga till min blogg i din lista, kan inte se dig där bara...;)) Tack igen

    Malmis: Visst serrö...kanoners!

    SvaraRadera