Voting

onsdag 20 januari 2010

Beach 2010

Det BANTAS för fullt i vårt avlånga land.
Dieterna är många, GI, atkins, LCHF, u name it!!!

ALLT för att vi kvinnor ska känna oss attraktiva i en bikini (läs skrymsle!!) ;) till sommarens BEACH - 2010

Nu är det såhär....jag tror att JAG har hittat MIN diet. Den verkar helt OK i min smak och jag tror inte att jag kommer att sluta med den dieten någonsin....


Den här dieten kallas SHOP TIL YOU DROP!!!!!

Nu är det bevisat,
Enligt en ny brittisk studie förbrukar du 385 kalorier på en timmes shopping. Det kan jämföras med 309 kalorier för ett gympapass.

Såå, min tanke är att helt enkelt SHOPPA mig i form.

Någon som är sugen att följa den här dieten????? HÄNG på vettja!!!

5 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Du är för rolig du!!! Tack för pratstunden idag :-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. SMILE, visst är jag rolig....;)))

    Men, håll med om att dieten är outstanding!!!!

    Tack själv för pratisen.
    kram kram

    SvaraRadera
  3. funkar det m nätshopping också tro?!?! ;)

    SvaraRadera
  4. Haha. Synd att min plånbok inte är lika tjock som jag!
    ;)

    SvaraRadera
  5. Låter som en väldigt bra diet. Den kör vi på! När börjar vi? Man får ju hävda här hemma att det kostar att gå på gym också!!!!
    Kram

    SvaraRadera