Voting

fredag 1 januari 2010

Nostalgi!!!

FY FAN säger jag vad jag längtar till 4 MARS ombord på CINDERELLA för att se och avnjuta VÄRLDENS bästa band....NoIcE. Lyssnar just nu på plattan "det ljuva livet" och blir lika nostalgisk varje gång.....fattar det nästan inte. Det kommer såna känslostormar så jag knappast inte kan hantera det.

Jag verkligen ÄLSKAR musiken, soundet, texterna (som f.ö är GRYMMA)......tankarna virvlar och far....jag var någonstans runt 15....allt kommer tillbaks, åren runt omkring där, vad som hände, hur jag var.......

Jag var alltså totalt VÄCK i NoIcE. Tjöt varje dag av obesvarad KÄRLEK till Freddie Hansson. Sjukt men sant! Än idag har jag "svårt" att se bilder på denna magiska människa. Önskar av hela mitt hjärta att jag fått veta lite mer om honom, hur han var som människa etc. Stackars stackars människa, vilket öde han gick till mötes.....Han var och är ett GENI.

Ärligt talat....har NI någon gång sett något vackrare än mannen på bilden ovanför mig? VEM var han? HUR var han? Freddie Hansson, du dog på min födelsedag...29/12. RIP!!

Om NÅGON VET var man kan få tag i en tröja liknande den ovan så snälla tala om det för mig!!!


Allt för denna gång, over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar