Voting

tisdag 12 januari 2010

Ens barn är alltid barn

När jag gjorde mig iordning för att åka o jobba idag ringde sonen. Han var en bit från sin skola (de var ute och gick på gymnastiken). Det var kallt och sonen är LAT!! Han ville att jag skulle komma och hämta honom med bilen för att köra honom till skolan vilket jag inte hann eftersom jag strax skulle till jobbet. Han blev arg och slängde på mobilen.

När jag senare ringde hem var allt frid och fröjd igen. Jag pratade med honom att han inte fick göra på det viset något mer och att jag faktiskt var tvungen att åka till jobbet. Då svarar ungen:

"Men mamma, barnen ska ALLTID gå i första hand"......

Jaaaa, vad svarar man på sånt?? Hade svårt att hålla mig för skratt lixom......;)


Skulle förresten mobilbloggat förut men helt plötsligt funkar det inte, det kommer upp ett meddelande att blogginlägget inte kunde publiceras på min mobil. Nu kommer jag inte alls ihåg var man lägger in bloggadressen på mobilen, någon som kan hjälpa mig?

Kram,

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, jag VET. Det vet EXAKT vilka strängar de ska spela på!!!!

    SvaraRadera