Voting

måndag 11 januari 2010

En slapp Söndag

Först ut på planeringen för dagen var att plocka undan alla rester som vittnat om JUL. Rätt skönt att bli av med det faktiskt. Lika mysigt det är att sätta upp, lika skönt är det när det tas ner.

Sen tog jag en promenix till kussen och deras lilla vovvsing.....
När jag kom satt min vackre kusse i tfn, en mycket OVANLIG syn....;)
Kussens dotter och vovven Flizan (ja, nu stavade jag med zzzzzzzzzzzzzzzzz)
Dessvärre älskar de att spöka ut stackars vovven i kläder..........
Kussens make o son satt framför tv:n medans vi tjuttrade glatt i köket!
Efter det blev jag lite sugen på att baka ngt GOTT GODIS. Hittade ett helmysigt recept på bountykulor och slog till.
Vätskan ihoprörd på plattan.
i med cocosen

forma till runda kulor...


smält blockchoklad...
rulla kulorna i chokladen, låt stelna i kyl, SMASKENS!!!!

Ps. För er som ställt frågor ang mina s.k änglavingar så var det så att jag hjälpte goda vänner i deras hem under gårdagen ds....


4 kommentarer:

  1. Men GUUD va smaskigt!! :)

    /C

    SvaraRadera
  2. Japp, "C" det var MER än smaskigt kan jag tala om, ska skriva ut receptet senare.
    Blev halsbandet till mammsen bra?
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja vore trevligt med det receptet. Halsbandet till mamma blev bra :) Mitt tog tyvärr mina ungar sönder redan innan nyår... Men men. Har du förresten kvar det där vita jag kära ner mig i?
    (Fattar inte varför jag bara kan kommentera här som "annonym...!!)

    SvaraRadera
  4. Testar att skicka kommentar via namn/webadress för att se om det funkar.

    C: jag kan göra ett liknande halsband, det andra är sålt, det kostar 195 kr.

    receptet kommer ikväll,
    kram anette

    SvaraRadera