Voting

söndag 3 januari 2010

SJUKT SAMHÄLLE!!!

Läser på Aftonbladets hemsida om en "morfar" som förgripit sig sexuellt på en flicka som är 7 år och som så gärna ville visa honom sina fina julklappar.

VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SJUKA MÄNNISKOR (LÄS GUBBAR) i vårt samhälle????

HUR kan man sjunka så lågt att man förgriper sig på ett barn för sin egen lustas skull????
Klar, jag som jobbar med psykiatri vet att det inte är friska hjärnor på såna människor som agerar såhär men för den saks skull tycker jag ju det är vansinnigt SJUKT!!!!

En liten flicka som får hela sitt liv i spillror.....hur stor är chansen att hon någonsin kommer att få ett normalt liv efter det som hänt??

Hoppas verkligen att mannen i fråga blir sexuellt kastrerad och inburad för måååååååååååååånga många år framåt.

1 kommentar:

  1. Håller med dig! Jag tycker faktiskt att frågan om kastrering av dessa förbrytare ska komma upp till debatt. Tycker inte sånna männinskor ska få ha nån sexuladrift över huvud taget. Tycker det är ett sunt/enkelt sätt att bli av med ett problem, allvarligt. Lever mig lätt in i denna situation efterssom jag själv har en 6 årig dotter. Fy fasen!!!!!

    //C

    SvaraRadera