Voting

lördag 16 januari 2010

Otursförföljd

Dagen igår var ingen bra dag. Den började med att jag spillde ut en mugg kaffe över tangenbordet och sen var det kaputt.....hade inget tangentbord i reserv så datan fick stå övergivet resten av dagen....idag har det införskaffats ett nytt, spillsäkert till råga på allt....;)

Efter det skulle jag till mammsen för att hämta vovvsingarna som skulle tillbringa helgen här....SURE!!! Bilaset startade INTE, varför???? Joo, för att jag GLÖMT DRA UT STOLSVÄRMAREN kvällen innan...*skäms* TROTS den stora påklistrade lappen på ratten så glömde jag......
Nåväl, jag är en handlingskraftig kvinna så jag satte batteriet på laddning! Tog dotterns bil och fick så småningom hem vovvarna!

Framemot kvällen lagad jag mat. Flygande Jacob med cashewnötter, smaskigt!!

Gott Gott!!!

Slutet GOTT allting GOTT!


3 kommentarer:

  1. Ibland har man dagar då ALLT som kan gå fel går fel... men flygande jacob blir man glad av, det är grymt gott :-)

    SvaraRadera
  2. Javisst är det så....som tur var va jag ledig från jobbet igår, inget bra att jobba sådana dagar.

    Maten blev KANON!!
    TACK för kommentar!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja det verkar ju gå bra för dig du ;)
    Men maten såg bara såååå god ut!!! Jäklar va hungrig jag blev!! ;P

    //C

    SvaraRadera