Voting

onsdag 13 januari 2010

Nyttodag

Idag har jag uträttat div ärenden åt både mig och dottern. Tog med kameran för att fota lite snö, visst är det underbart vackert ute nu??
Gissa om jag blev full i skratt när jag öppnade bildörren häromdagen och fann detta:

Grejen är att min värme till framstolarna aldrig har fungerat i min bil och det är rätt dyrt att få det fixat. Fick då, av barnen i julklapp en stolsdyna som man kopplar till cigarettuttaget för att få värme....KANON och det blir verkligen varmt....MEN!!!
Om man glömmer att koppla ur pilledutten från cigguttaget så dras ALLT batteri ut = bilen startar INTE.
Till saken hör, att maken fått komma till både mig och dottern för att starta upp bilen med hjälp av startkablar!!!!!! Nu TRÖTTNADE han på det och då får det se ut såhär på min ratt....;))))

1 kommentar: