Voting

måndag 25 januari 2010

For now and ever....

Håll er i nu brudar, för här är BILDBEVISET på att det är JAG o PERSBRANDT för alltid!!!! *asg*



Visst är vi ett vackert par......;)

Idag har dottern och jag sprungit runt i storstan o letat balklänning till henne, OH MY GOD, var den inte FÖR mycket så var det fel ringning etc etc etc. Det hela slutade med att vi gjorde ett besök hos mästerskräddaren (där jag sytt i 10 år) men JAG får inte sy den, nej nej, tro inte det!!!

Ännu är inget bestämt, Jolin, som såg mitt inlägg på fejjan ringde mig och har evt en som vi kan köpa OM nu den passar madame!!! Jaaaaaa, hon vet vad hon vill o inte vill ialla fall, bruttan!

5 kommentarer:

  1. Jag ska försöka hitta foton imorrn!

    SvaraRadera
  2. haha, inte lätt det där...

    SvaraRadera
  3. Klänningen/tunikan i min blogg är köpt i en webbutik som heter Countrydreams. :)

    SvaraRadera
  4. Vafan, dela mere lite av läckerbiten nurå ;)

    SvaraRadera
  5. TJHOOOO!!!
    Nu använder jag bara min gamla blogg igen :-)
    Så titta gärna in, hoppas allt e toppen med dig..

    KRAM

    SvaraRadera