Voting

lördag 9 januari 2010

En ängels vingar

Jag hoppas och tror, att jag idag fick på mig mina ängelvingar....det känns ialla fall så med det mottagandet jag fått idag. Jag gjort en god gärning och det är jag GLAD över att fått göra.

Jag gillar tanken på att jag hjälper andra, det ger mig energi, positiv energi.

Jag håller f.ö på med en ny hemsida, nya fräscha smycken väntar på att bli fotade, redigerade och inlagda på hemsidan.

HUR söt är inte dottern, då 9 månader......;) var bara tvungen att bjussa på den goa bilden!


4 kommentarer:

  1. Hon är ju hur söt som helst!!!
    Jag gillar verkligen vagnen, den visar att det inte var igår hon var 9 månader :-)
    Visst är det fascinerande hur modet även styr nåt så banalt som barnvagnar!

    Är lite nyfiken på vad ängeln Anette har gjort?

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej, vilken mysig sida du har :)
    Jag undrar precis som Jollsan, vad har du gjort för fint Anette? :)

    SvaraRadera
  3. Tusen och åter tusen TACK vår egen ängel. Det finns ingen gräns vad denna underbara människa kan åstadkomma. Hon överträffar allt och alla!
    Du lyser verkligen upp vårt liv!
    Tusen Pössisar och Kramizar från oss alla!
    Ewa

    SvaraRadera
  4. Ja min räddande ängel har du varit både en och två gånger...
    Kramar, Carolina

    SvaraRadera