Voting

onsdag 6 januari 2010

Fortsatt kallt....

Inatt har det varit köldrekord i länet, nästan -20 grader.
Man kan ju undra om vi är på väg mot en ny istid??? Ialla fall är inte JAG rustad för denna kyla, går omkring och fryser mest hela tiden, det gillas INTE!!!!

Har haft mammsen o vovvarna på besök ett dygn. Vi kokade enbärsdricka. En dryck som har gamla anor, jag drack det hela vinterhalvåren som barn och jag fullkomligt ÄLSKAR drycken.

En kul sak har hänt....har fått förfrågan om att evt sälja smycken i Helsingborg, låter spännande tycker jag. Vi får se hur det blir med det.

6 kommentarer:

  1. vad skoj m en ev återförsäljare!

    SvaraRadera
  2. Javisst, vi får se vad det blir av det hela!

    SvaraRadera
  3. I Helsingborg?? Va kul!! Men du...smakar inte enbärsdricka gin? ;P

    //C

    SvaraRadera
  4. Åååå, vad kul!!! Grattis :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är inte förvånad att alla gillar dina smycken, de är ju sååå fina! Har spanat in ett armband som jag gillar jättemycket.....
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. C: Nej, det smakar inte gin, det smakar enbär....;)

    Minne: Vilket armband är det?

    Tack för alla kommentarer, det är verkligen JÄTTESKOJ att få dem!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera